links for 2011-06-27

  • ارها معلم زبان ترمهای مختلف ما گفته اند طریقه سلام کردن به یک معلم با یک رانند اتوبوس فرق میکند. بارها دیده ام که طریقه برخورد با یک مدیر و یک کارگر فرق میکند و این ناشی از این است که برای این غربی ها انسان بودن تنها مهم نیست بلکه رده شغلی و پست هم مهم است . بنابراین امیدوارم دوستان این سختی را به خود بدهند و در پی تائید مدارک خود و یافتن شغل تخصصی خود باشند هیچ کاری غیر ممکن نیست و می بینیم که مهاجران زیادی در این کشور در شغلهای خوب می باشند نه تنها وجهه اجتماعی بالا میرود بلکه درآمد هم بالا میرود.
  • روز 24 ژوئن 2011 وزیر مهاجرت کانادا جیسون کنی Jason Kenney اعلام نمود که ظرفیت پذیرش مهاجران تخصصی و حرفه ای (اسکیلد ورکر) تا پایان ژوئن 2012 به 10000 پرونده کاهش خواهد یافت. این کاهش 50 درصدی برای مشاغل موجود در لیست فعلی مشاغل مورد نیاز اعمال خواهد شد.
  • در آخرین ساعات اداری امروز جمعه ۲۴ جون ۲۰۱۱ و در فاصله ۲ روز مانده به ۲۶ جون، سالگرد تاریخی که فهرست سال گذشته اعلام شده بود، اداره مهاجرت کانادا شرایط جدید پذیرش نیروی متخصص فدرال برای فاصله زمانی اول جولای ۲۰۱۱ تا پایان جون ۲۰۱۲ را اعلام کرد. مهم‌ترین نکات در مورد این فهرست اولین و مهم‌ترین نکته، کاهش شدید و ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش در مورد نیروی متخصص فدرال در مجموع و در هر یک از رشته‌هاست بدین معنا که سقف کل پرونده‌های مورد پذیرش از ۲۰ هزار پرونده در فهرست دوم به ۱۰ هزار پرونده در فهرست…
  • این نکته هنوز واسه خودم هم مبهم مونده اما تا اونجایی که من فهمیدم پرداخت عوارض خروجی واسه کسانی که اقامت دائم کشورهای دیگه رو دارن الزامی نداره. ما عوارض رو پرداخت کرده بودیم اما افسر گذرنامه در فرودگاه امام بعد از دیدن ویزامون فیش های پرداخت رو پس داد و گفت شما با این ویزا لازم نیست عوارض خروجی بدید. هر چند ما دیگه پرداخت کرده بودیم و دیگه تو اون لحظات آخر و نصفه شب کاریش نمی شد کرد. اما به شما توصیه می کنم قبل از اینکه عوارض رو پرداخت کنید از یه جایی سئوال کنید. از دوستانی که قانون صحیح و قابل ارجاع رو در این مورد می دونن خواهش می کنم کامنت بذارن تا تکلیف این قضیه واسه همه روشن بشه. قربون دست و پنجولتون.
  • Within the 10,000 limit, a maximum of 500 new applications in each of the current 29 priority occupations will be considered.

بیان دیدگاه